9. kesäkuuta 2015

Pentukuume on muuttumassa todeksi :)

Mulla on ollut pentukuume pitkään. Mieleistä pentuetta vaan ei ole oikein ollut. Epäonneakin on ollut mukana niissä pentueissa, joista olisin pennun halunnut. Nyt kuitenkin asiat on menneet niinkun pitääkin, ja niin astutus kuin pentujen syntymäkin meni hyvin. Toukokuussa syntyi Heinolaan seitsemän muun sisaruksen kanssa pieni musta narttupentu, josta mulle tuli heti tunne siitä kuultuani, että se on mun koira :) Kävin katsomassa pieniä 3,5-viikkoisina ja sieltähän se tuli lopullisesti valittua:



Siihen se nukahti :)

Ja nukahti vielä uudemmankin kerran :)

Niin nätti!



Samalla reissulla valitsin Antille oman pennun, uroksen. Pääsee sisarukset leikkimään tulevaisuudessakin keskenään :) Siinä sitä onkin taas muistelemista, miten niistä pennuista kasvatetaan (hyvinkäyttäytyviä) aikuisia harrastuskavereita. Ransun ja Liinun jalanjäljissä ei olis häpeä seurata ;) Nämähän on Liinulle sukua, Liinu on näiden isotäti. Liinun veli on siis pentujen isoisä. Toivon pentuihin luonnetta molemmilta vanhemmilta, ja koska tykkään Liinusta ja erityisesti sen komeasta veljestä Jecusta, niin enpä laittais pahakseen vaikka tuosta pojasta tuliskin pappansa näköinen. Mun tyttö on kuulemma tulinen pakkaus, joten kyllä mä täällä aika innoissani odotan että n. 3 viikon päästä pääsen hakemaan mulle ja Tomille uuden kainaloisen, mulle ystävän ja kumppanin harrastuksiin :)

Sitä ennen pitää fiilistellä näillä kuvilla, joita kasvattaja ja isäkoiran omistaja on mulle laittaneet, kiitos! Kuvaajana siis Jukka Pullinen ja Ilona Nikanto-Tarkkala.




Sisko ja sen veli - tämä muuttaa Antille
Toisen veljen kanssa leikkiä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti