30. tammikuuta 2011

Kuvapostaus

Anna jo se pallo!

Yritin ottaa pihalla Ransusta hyvää 2½-vuotiskuvaa, mutta tajusin vasta koneen näytöltä kuvia katsottuani miten sinisiä ne on. Valkotasapaino ehkä vähän pielessä...? Ja kun mulla ei tällä hetkellä ole koneelle asennettuna kuvankäsittelyohjelmaakaan, niin antaa mennä sitten tällaisina "sinivalkoharmaina".

Joko saa liikkua?


 PALLO!
 Etpäs saa kiinni!
 

 Mun papereissakin lukee että mä olen väriltään "siniharmaa". Näistä kuvista sen näkee erkkikin että olen aika SINIharmaa.


  
Enkö olekin tosi pelottavan näköinen vahtikoira? Et varmaan uskalla tulla meille?


Jes, mamma antaa munkin kirjoittaa tän kerran! Me muutes käytiin eilen kolmesti lenkillä. Aamulla vaan sellanen tylsä pikkulenkki tossa ihan lähellä. Päivällä se mokoma juoksutti sit mua metsäautotiellä hangessa. No oli se ihan kivaa mutta nauroin partaani kun mamma kuvitteli että hyppäisin lumipallon perässä ojaan missä on metri lunta! Hah. Hypätköön ite kun heittikin sen pallon sinne sanoin minä ja lähdin pois. Parasta oli sitten illalla kun pääsin pyöräileen! Aamulla oli liukasta ja mamma puhui jostain potkuttelusta?! En oo ikinä sellasta ennen tehny. Sitten vissiin joltain oli tippunu hiekkakuorma pitkin taajamaa kun iltapäivällä ei enää ollutkaan liukasta eikä mentykään sinne potkuttelemaan. Niinpä me illalla lähdettiin pyöräileen. En oo ennen talvella päässy eikä nytkään oltais muuten menty mutta kun oli sellainen keli että toi emäntäkin pysyy pystyssä sen pyörän kanssa.

Nyt meidän muutes pitäis olla jo mun kamun kanssa leikkimässä, mutta kun mamman tekemä puuro ei ole vielä valmista. Antaakohan se tyttö mulle taas käsilaukusta? Viimeks antoi enkä kyllä ymmärrä miks vaikka mä olin niin kiva. Hei nyt me kohta lähdetään jes!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti