3. toukokuuta 2015

Kajaanin kisat 25.4.

Viime viikonloppuna suunnattiin Kajaaniin kisaamaan, jossa tuomarina Hilpi Yli-Jaskari. Olen tykännyt Hilpin radoista, ja tykkäsin nytkin. Jotenkin siitä huolimatta, että kisapaikka oli järkyttävän kylmä, mieltä lämmitti kivat radat. Me ei vaan osattu onnistua niillä radoilla. Molemmilla oli samat radat ja medit meni ensin. Liinu hyllytti molemmat radat, toista mulla ei nyt ole tässä videolla. Mulla meinaa mennä hermot tuon YT:n kanssa, kun mulla on saman sähköpostiosoitteen alla kaks käyttäjätunnusta sinne, ja mun puhelin haluaa nyt ladata videot sinne "väärän" tunnuksen alle, eikä halua muuttaa sitä millään kirjautumistempuilla. Noh ei voi mitään.

Liinun rata:


Malttia ei ollu ihan tarpeeksi suorittaa esteitä kunnolla ja kuunnella ohjausta. Ja ohjaajalta puuttui tietynlainen topakkuus ja terävyys. Kuka osais suunnitella sellaiset Liinun logiikalle sopivat kolmosluokan radat?? Ai niin, Kerminen. Esimerkiksi.

Jotain ihmeen kepittelyvaikeuksia oli koirilla noilla radoilla. Kumpikin tuolla toka radalla otti kepeiltä virheen. Vaikka mä nimenomaan ajattelin, että malta, anna niiden pujotella loppuun asti, älä hätäile, älä aja päälle, älä lähde irtoamaan kepeistä, kannusta niitä jatkamaan loppuun. Ei siltikään. Ransun kanssa oli kyllä jo sellainen sisuuntuminen, kun täältäkin oli otettu jo 3xHYL sille päivää, että nyt pitää se kelkka kyllä kääntää ja tulla tuloksen kera maaliin! Niinhän me sitten sen vitosen kans tultiin maaliin. Eka radalla se hyllytti juoksemalla mun jalkoihin ja siitä väärään päähän putkea. Noh, ne oli sellaiset kisat. Liinun hyllyputki jatkui, mutta Ransun hyllytysputki saatiin poikki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti