9. maaliskuuta 2011

Pikkutreenit

Olipas meillä eilen mielenkiintoiset treenit. Liinu huutaa ja vinkuu tunnin kuin syötäväksi joutuva ja Ransukaan ei koko aikaa keskittyny mitenkään kovin täysillä. Tehtiin pientä ratapätkää missä sai mennä lujaa ja harjoitella erityisesti puomia. Enpä muista koska on viimeksi menty puomia noinkin monta toistoa niin että Ransu tekee aivan mielettömän hienoja puomeja! Vauhdikkaita ja kontaktit otettiin tullen mennen ja palatessa. Oli kyllä niin superjätkä. Haki putkeakin niin innokkaasti väärään päähän että sen kanssa sai toistoja ottaa riittämiin. Sitten kun sain sen haluamaani päähän peräreikään niin jätkä luulee että ai nyt mä hiffasin sinne siis ja toiseen päähän ei sit millään. Ai miten niin sen kans ei voi ottaa ratoja kovin monesti samalla tavalla kun se opettelee muistamaan ne eikä sit seuraa samalla lailla ohjausta...?

Keppejä otettiin ihan vaan pari kertaa ja olin niihin niin tyytyväinen että sai nekin olla sillä kertaa. Mun pitäis ennemmin opetella olemaan viemättä sitä kepeille vaan laittaa se itse hakemaan.

Liinu huusi, kitisi ja haukkua räykytti koko ajan. Lopussa sitten kun Ransu jo lähti hallista mutta mä olin siinä lähellä, se vasta huusikin. Kivat soundit tyhjässä hallissa... Tulin sitten siinä sellaiseen lopputulokseen että Ransu on sen tuki ja turva ja sen perään se on ihan liikaa. Niinpä täytyy nyt ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä sen kans kaikkea erikseen ilman Ransua. Ei tuu kohta mitään jos on ihan sama vaikka emäntä on vieressä jos Ransu lähti johonkin...

Tänään siis hallille uudestaan toisten treenejä katsomaan - ilman Ransua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti